Men for meg ser det ut som Telldus Tellstick Znet Lite v2 er en boks med egentlig alt jeg har tenkt å kjøpe + at jeg kan se om Telldus LIve! er bra nok til det jeg ønsker.
Problemet mitt er at hvis jeg ikke ønsker Telldus Live!, er det da mulig å bruke Tellstick Znet LIte v2 med feks openHAB eller må jeg da kjøpe UZB1 + RFXtrx433 i tillegg?
Spørsmål
kikkomana
Hei.
Jeg ønkser å komme i gang med litt lys-styring og temperaturlogging, men jeg er usikker på hvilken løsning man skal gå for.
Vurderer å kjøpe UZB1 eller Z-stick Gen 5 og en RFXtrx433E og teste med feks openHAB.
Men for meg ser det ut som Telldus Tellstick Znet Lite v2 er en boks med egentlig alt jeg har tenkt å kjøpe + at jeg kan se om Telldus LIve! er bra nok til det jeg ønsker.
Problemet mitt er at hvis jeg ikke ønsker Telldus Live!, er det da mulig å bruke Tellstick Znet LIte v2 med feks openHAB eller må jeg da kjøpe UZB1 + RFXtrx433 i tillegg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
25 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.