MrTiger Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 (endret) Det ser ut som en qubino bryter oppdaterer watt'en hele tiden. Se log, dette kan ikke være riktig. har satt poll til 10 min, men det ser ikke ut til og fungere. Hva kan jeg gjøre for og fikse dette?? plz hjelp me:) Endret 13. januar 2017 av MrTiger Siter
Lazarus Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Tipper den rapporterer ved endinger eller liknende.. Normalt setter du rapporterings grenser i parameterne. Siter
MrTiger Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Skrevet 13. januar 2017 Hmm, vet ikke helt hvilke parametere det er:( får se om jeg finner en manual til den. Siter
MrTiger Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Skrevet 13. januar 2017 Fant det ut, parameter sto slik at den rapporterte hver økning over 1% på watt:) hvis noen skulle lure var det parameter 40. Her er para. Lista http://qubino.com/products/flush-dimmer/ 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.