Prizm78 Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 (endret) Hei Tibber har fungert helt perfekt fram til jeg oppgraderte home assistant i går, da oppgraderte jeg til siste Core og OS System Health Version core-2022.3.5 Installation Type Home Assistant OS Development false Supervisor true Docker true Home Assistant Supervisor Host Operating System Home Assistant OS 7.5 Update Channel stable Supervisor Version supervisor-2022.03.5 Docker Version 20.10.9 Tibber fremkommer nå som "unknown", først trodde jeg at Tibber hadde mistet kobling til det trådløse netter hjemme, men får opp alle målinger i Tibber appen, så vet den fungerer. Så det eneste jeg har gjort er å oppgradere HA til siste Core- og OS-versjon. Er det noen som har noen forslag her? Er det noen andre ting jeg ikke har fått med meg som jeg må gjøre? Eller hvor kan jeg starte? Endret 19. mars 2022 av Prizm78 Løst ved å disable/enable integrasjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 Er vel kanskje avhengig av hvor gammel versjon du hadde. Mange integrasjoner har flyttet konfigurasjonen sin fra yaml filen til et mer brukervennlig siste året. Dette skal gå automatisk, men kanskje sviktet det hos deg? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prizm78 Skrevet 19. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2022 [Løst] Dette er den merkligste løsningen jeg har kommet over noen gang. Har kjørt restart av hele HA uten at det hjalp noen ting, ingen data ville hentes ut og integrasjonen stod med "unknown". I et febrilsk forsøk så disablet jeg hele integrasjonen, og enablet den på nytt. Jeg gjorde i tillegg et grep til og det var å kjøre reload fra samme meny. Veldig rart at restart av HA ikke hjalp, trodde liksom den skulle ta alt sammen. Om andre skulle komme borti det samme, så kan den metoden forsøkes disable/enable og/eller "reload". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobile26 Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 Takk!! Disable/Enable fungerte. Flott at du så raskt melder både feil og fix. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.