ZoRaC Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Alle "smarte" dingser krever en egen app. Ikke ofte det kommer en device som kan styres fra "smart-home interface" med en gang! http://get.moodo.co/ Siter
Moskus Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Hehehehe, festlig produkt! Kanskje ikke noe jeg bruker pengene mine på, riktignok, men har man en fru som er opphengt i duftlys (noe min fru ikke er), så kunne dette sikkert vært WAF-vennlig. 29 minutter siden, ZoRaC skrev: Ikke ofte det kommer en device som kan styres fra "smart-home interface" med en gang! Var ikke beskrivelsen ganske ullen, da? Siter
ZoRaC Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Skrevet 13. januar 2017 2 minutter siden, Moskus skrev: Hehehehe, festlig produkt! Mon tro om man kan integrere den mot Harmony og få den til å avgi "blod og gørr-lukt" når man skal se en grøsser? 3 minutter siden, Moskus skrev: Var ikke beskrivelsen ganske ullen, da? Hehe, jo, men når den har wifi og de sier den skal kunne integreres i "smart-home interface" så bør jo det bety at den har et API... Forhåpentligvis... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.