Ole Marius Skrevet 26. mars 2022 Skrevet 26. mars 2022 Hei, Har en leilighet med gammel porttelefon som jeg prøver å få til fjernstyring på så jeg kan åpne når jeg ikke er hjemme, etc. Tenkte først jeg skulle kjøpe en switchbot bot som trykker inn knappen når jeg ringer på men det funket dårlig uten å løfte av telefonen. Så da prøvde jeg å koble fra telefonen men det hjalp lite. Tydeligvis en mekanisme som aktiverer muligheten når løfter av røret.. Så da er jeg tilbake til start. Vurderer en bot til som evnt. styrer aktiveringsklossen, men finnes det noe smidigere løsning for dette kanskje? Siter
Moskus Skrevet 27. mars 2022 Skrevet 27. mars 2022 Hvis det er et eldre system, så er det sikkert forholdsvis enkel elektronikk inni... Siter
Ole Marius Skrevet 27. mars 2022 Forfatter Skrevet 27. mars 2022 Jepp, er det. men jeg er ingen elektriker så aner ikke hvordan jeg evnt. kan overstyre det. Siter
Erling Skrevet 28. mars 2022 Skrevet 28. mars 2022 Den dingsen + en trådløs tlf. fjernstyrer her i blokka. Kan «ringe» ned og deretter åpne, tungvint med koder+#-tast. 5-6 år gammelt, kostet altfor mye men… Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.