Perern Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Noen som har opplevd dette før? Jeg har ikke Tibber abonnement lenger men bruker Tibber Pulse til måling. I dag så jeg at prisen på dags / time forbruk ikke steg. Restartet HA og nå virker det som før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 (endret) Tibber pris har trøblet både i går og i dag i både HomeSeer og Node-Red, kanskje generelle dataproblemer hos Tibber? Restart har ikke virket her... Endret 28. mars 2022 av SveinHa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perern Skrevet 27. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2022 Just now, SveinHa said: Tibber pris har trøblet både i går og i dag i både HomeSeer og Node-Red, kanskje generelle dataproblemer hos Tibber? Trodde ikke at noe gikk via serverne deres når jeg ikke er abonnent lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. mars 2022 Del Skrevet 28. mars 2022 On 27/03/2022 at 20:11, Perern said: Trodde ikke at noe gikk via serverne deres når jeg ikke er abonnent lenger. Hvis du ikke har satt opp lokal dataoverføring selv (f.eks. via MQTT), så går det fremdeles via Tibbers servere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perern Skrevet 28. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2022 1 minute ago, Moskus said: Hvis du ikke har satt opp lokal dataoverføring selv (f.eks. via MQTT), så går det fremdeles via Tibbers servere. Jeg er godt kjent med MQTT, bruker Zigbee2mqtt der det går. Hva er enkleste måten å bruke MQTT på Pulse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 29. mars 2022 Del Skrevet 29. mars 2022 ElWiz har vel støtte for det, det står noe her: https://github.com/dmncr/ElWiz#oppsett-av-pulse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.