MrTiger Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Ser at fler nevner og tar i bruk z-net, Moen som kan forklare hva dette er og hva er fordelen med den. er det en boks som kjører HS3 slik at man trenger en pc og kjøre hs3 på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Det er en interface, tilsvarende for eksempel UZB1 (som f.eks jeg bruker). Z-net er nettverksbasert, trenger ikke stå direkte i PC via USB. Så det er ikke en boks som kjører HS3. Men det er en dings som gjør at HS3 kan kommunisere via z-wave. https://shop.homeseer.com/products/homeseer-z-net-remote-z-wave-plus-interface?variant=23367891910 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Akkurat nå selges den europeiske Z-NET med en UZB1 (idiotisk nok, for HomeSeer sitt interface var bedre). Så du kan lage din egen Z-NET med en UZB1, Raspberry Pi og Zorac sin guide! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Trur jeg har fått nok av uzb1:( sitter her i mørket og frastjålet 2 sykler fra garasjen siden frua ikke klarte og lukke døra:( siden hs3 er nede p.g.a uzb1 sticken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Den 14.01.2017 klokken 19.16, MrTiger skrev: Trur jeg har fått nok av uzb1:( sitter her i mørket og frastjålet 2 sykler fra garasjen siden frua ikke klarte og lukke døra:( siden hs3 er nede p.g.a uzb1 sticken UZB1 er i utgangspunktet et godt produkt. Et alternativ er jo Z-stick, og den er laget av Aeon Labs *grøss*. UZB1 koster mindre, har (etter min erfaring) bedre rekkevidde, og støter BÅDE backup OG restore fra controller-programvaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.