Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at fler nevner og tar i bruk z-net, Moen som kan forklare hva dette er og hva er fordelen med den.

er det en boks som kjører HS3 slik at man trenger en pc og kjøre hs3 på?

Skrevet

Trur jeg har fått nok av uzb1:( sitter her i mørket og frastjålet 2 sykler fra garasjen siden frua ikke klarte og lukke døra:(

siden hs3 er nede p.g.a uzb1 sticken?

Skrevet
Den ‎14‎.‎01‎.‎2017 klokken 19.16, MrTiger skrev:

Trur jeg har fått nok av uzb1:( sitter her i mørket og frastjålet 2 sykler fra garasjen siden frua ikke klarte og lukke døra:(

siden hs3 er nede p.g.a uzb1 sticken1f629.png

UZB1 er i utgangspunktet et godt produkt. Et alternativ er jo Z-stick, og den er laget av Aeon Labs *grøss*.

UZB1 koster mindre, har (etter min erfaring) bedre rekkevidde, og støter BÅDE backup OG restore fra controller-programvaren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.