tonheim Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 Hei Når jeg har laget en post og postet den, men i etterkant ser at jeg skulle forandret noe. Hva er enkleste måte å få editere og gjøre endringer i en allerede postet post? mvh tonheim Siter
tonheim Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Skrevet 5. mai 2016 Og jeg ser at når jeg legger ved bilder, f.eks. skjermutklipp, så kommer disse automatisk i slutten på posten/meldingen. Er det en måte å kontrollere hvordan dette skjer. Sist kom de hulter i bulter, altså i en rekkefølge jeg ikke ønsket. Kan jeg bestemme hvor de skal stå og sette tekst innimellom? Og i det min ste få rekkefølgen Siter
tonheim Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Skrevet 5. mai 2016 Kan man vise/editere koden for meldingen/posten? Da hadde det vært letter å flytte litt på koden og få det slik man vil ha det. Fant knappen for å sette inn kode, men ikke selve meldingkoden. Siter
iblis Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 6 minutter siden, tonheim skrev: Hei Når jeg har laget en post og postet den, men i etterkant ser at jeg skulle forandret noe. Hva er enkleste måte å få editere og gjøre endringer i en allerede postet post? mvh tonheim Du kan endre/redigere dine innlegg ved å trykke på Endre knappen. Siter
iblis Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 29 minutter siden, tonheim skrev: Og jeg ser at når jeg legger ved bilder, f.eks. skjermutklipp, så kommer disse automatisk i slutten på posten/meldingen. Er det en måte å kontrollere hvordan dette skjer. Sist kom de hulter i bulter, altså i en rekkefølge jeg ikke ønsket. Kan jeg bestemme hvor de skal stå og sette tekst innimellom? Og i det min ste få rekkefølgen Flytt først tekst markøren til der du vil plassere bilde. Deretter trykker du på pluss tegnet ved bildevedlegget som vist på bildet under for å plassere bildet. - 19 minutter siden, tonheim skrev: Hadde det vært så enkelt.... Prøv igjen 1 Siter
iblis Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 30 minutter siden, tonheim skrev: Kan man vise/editere koden for meldingen/posten? Da hadde det vært letter å flytte litt på koden og få det slik man vil ha det. Fant knappen for å sette inn kode, men ikke selve meldingkoden. Nei, vi har ikke lagt til denne funksjonen enda, men det kommer. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.