ThomasBK Skrevet 23. april 2022 Skrevet 23. april 2022 Kan noen hjelpe meg med å finne script-koden som kan hente en verdi fra en device (i mitt eksempel en virtuell device) som overfører verdien inn i en event? Se bildene under: Her er to virtuelle devicer, jeg tenker å overføre verdien fra dem begge (altså 15 og 25 som de er innstilte på her). Her er eventen som jeg ønsker å hente inn verdien fra en av devicene over. Istedenfor en fast valgt verdi (her på 21), ønsker jeg å legge inn et script som henter verdien fra Kjøkken1-termostat - Temperatur-dag (i eksemplet 25) inn i eventen her (in i IF-stringen med rød ring). Kan noen hjelpe meg? Siter
Christoffer Skrevet 23. april 2022 Skrevet 23. april 2022 Det letteste er å anskaffe seg Easy trigger pluginen, den kan gjøre denne operasjonen uten script. Ellers må du lage et script som kjører den sjekken du kjører der og så setter en binær virtuell device som sier temp over eller temp under og så bruker du det i eventet ditt. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.