Christian Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Sitter og forsøker å finne ut hvordan man kan sende en URL når en Event skjer. Det jeg lurer på er hvor jeg skal legge inn dette scriptet.Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 På event, run a script, kryss av for immitiate script. Skriv inn: &hs.URLAction("http://VG.no", "GET", "", "") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Av nysgjerrighet, hva skal du bruke eventet til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg har ett Control4 system som kan snakke med Vera, men har sett mer og mer på Homeseer, for å bruke dette i stedet for Vera. Så trenger å sende status til/fra homeseer og Control4. Målet er at jeg kanskje skal kunne bytte ut hele Control4 systemet etterhvertSent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Kanskje noen kan fortelle meg hvordan jeg skal kunne poste verdier inn i Homeseer også ?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 7 timer siden, Christian skrev: Kanskje noen kan fortelle meg hvordan jeg skal kunne poste verdier inn i Homeseer også ? Kan du kalle URL fra "andre siden" også? I så fall kan du bruke HomeSeer sitt JSON-grensesnitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Kan bruke post eller Get. Skal også være mulig å kunne få ut verdier fra SNMP, men det har jeg ikke fått til. Men så du hadde laget ett URL kall, hva bruker du i bakgrunnen? En asp side ?9Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Kan bruke post eller Get. Skal også være mulig å kunne få ut verdier fra SNMP, men det har jeg ikke fått til. Men så du hadde laget ett URL kall, hva bruker du i bakgrunnen? En asp side ?9Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 52 minutter siden, Christian skrev: Men så du hadde laget ett URL kall, hva bruker du i bakgrunnen? En asp side ?9 Vet ikke om jeg skjønner hva du spør om... Jeg bruker bare en event i Homeseer: 53 minutter siden, Christian skrev: Kan bruke post eller Get. Da kan du sende GET-forespørsler til JSON-interface til Homeseer. Se mer info her: http://www.homeseer.com/support/homeseer/HS3/SDK/controlling_with_json.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Men dette med json kan jeg vel ikke teste på en trial, synes jeg så no om detSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 15 minutter siden, Christian skrev: Men dette med json kan jeg vel ikke teste på en trial, synes jeg så no om det Blander du ikke med MyHomeseer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Mulig... fikk ut masse verdier her iallfall, så er det bare å få sortertSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.