TomB Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 On 11/08/2016 at 08:15, DrLaban said: Jeg har skrevet dette i en annen tråd, men det passer veldig godt her Alle servere i kåken kjører virtuelt på 2 VMware ESXi 6 hoster. Dette inkluderer alt fra firewall til homeseer ++++ Tidligere i sommer kjøpte jeg en slik zwave multikontakt og monterte på datarommet. Ikke for å kunne skru av/på strømmen til VMware-hoster og switcher, men for å logge strømforbruket. Fjernet muligheten på devicene i HS slik at disse ikke kunne skrus av/på ved en feil - all good! Så skulle vi en tur i butikken. Inn med koden på Yale'en som aktiverer Verisure-alarmen. Aktiveringen av alarmen trigger homeseer som kjører zwave-kommandoen "ALL OFF" for å skru av alt lys i kåken. "ALL OFF" hadde jeg selvfølgelig glemt å deaktivere på den nye fancy strømskinna på datarommet.... ? HOUSTON WE HAVE A PR..... ? ? Jeg leste denne her og ble litt bekymret Jeg kjører en Fibaro Wallplug mellom serveren min og strøm, og den har jeg satt i modus AlwaysOn (parameter 1 satt til 1). Vil denne fremdeles skru seg av om jeg skulle finne på å sende All Off i Z-wave nettverket? Jeg kjenner ikke til det ettersom jeg har aldri brukt All Off ennå, men greit å vite før jeg driter meg ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Da vil det hvertfall være en bug, siden en kan ha at den kun skal reagere på "all on", "all off", "both all on and off" og "not included". Tryggeste er vel å teste det ut i kontrollerte former, så har du kjangs til å være forberedt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.