bjwanvik Skrevet 16. januar 2017 Skrevet 16. januar 2017 At Fibaro RGBW-kontroller er en allsidig enhet er vel en velkjent sak, men at den registrerer gallons på en RGB ledstripe, DET skjønner jeg ikke så mye av... Jeg tror ikke alle jeg har er sånn, men har sett det på flere, og det hjelper ihvertfall fint lite å kjøre rescan på de. Noen som har tips? 1 Siter
Moskus Skrevet 16. januar 2017 Skrevet 16. januar 2017 Den var rar! Hvilken firmware-versjon er det på disse modulene? Siter
bjwanvik Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Skrevet 16. januar 2017 HS3 sier 22.22 fibaro rgbw.pdf Siter
bjwanvik Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Skrevet 16. januar 2017 hmm, det var rart. Jeg husker rett og slett ikke hvor gammel denne er, men jeg tipper det er omlag ett år siden jeg kjøpte denne.. Måtte ta en sjekk på en av de andre med det samme, ser den har 25.25, men også her måles det tydeligvis noe vann Siter
Moskus Skrevet 16. januar 2017 Skrevet 16. januar 2017 Hahaha, mine måler ikke vann! Hvilken Z-wave-plugin-versjon (akkurat, ja) er det du kjører? (Du burde for alt i verden skru av pollingen!!) Siter
DiderikFrom Skrevet 18. august 2017 Skrevet 18. august 2017 Nå så jeg at det hos meg også har dukket opp en «Gallons». Jeg har fire rgbw (to 22.22 og to 25.25). Jeg har kun "Gallons" på én av de med firmware 25.25. Jeg er på nyeste versjon av z-wave plugin, men "Gallons" kan ha dukket opp når som helst i løpet av det siste året. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.