Erling Skrevet 11. mai 2022 Del Skrevet 11. mai 2022 «Noe» er endret med virtuelle enheter i det siste. Google bringer meg til utlandet, med frustrasjon. EB TV er gammel og gjør akkurat det jeg vil. 007 Virtual Device - kommer på 2 linjer, mens den "gamle" over er på 1 linje. Er det en god grunn til at disse nå er på 2 linjer? Selv fra gamle deviceutility blir de ikke riktige, da uten knapper som 00 ny fest. Skulle bære 00 ny test - slik at jeg husker. 🤡 Sikkert en god grunn, bare jeg som er dum! 🤪 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aarpi3 Skrevet 11. mai 2022 Del Skrevet 11. mai 2022 Tror det er pga overgang fra patent/child i HS3 til device/feature i HS4.Device i HS4 har ikke egen feature så det blir en "tom" linje. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 15. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg gav ikke opp, mens grand prix surret i bakgrunnen googlet og fant ut at det bare var å kopiere en gammel virtuell og endre navn. Artig sak den google. 🤪 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.