Mateusz Skrevet 15. mai 2022 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) Hei Jeg har koblet flere zigbee aqara sensorer (bruker Sonoff Zigbee 3.0 USB Dongle) men klarer ikke til å koble ZB250... noen tips? jeg trykker 5x på reset med HA finner ikke det... takk EDIT: Etter flytting hub litt nærmere alt funker... 🙈 kan slettes emnet Endret 16. mai 2022 av Mateusz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tennbrikket Skrevet 25. mai 2022 Del Skrevet 25. mai 2022 Hvordan syns du dimmern fungerer? Titter på disse selv. Har bestemt meg for zigbee og det står hovedsakelig mellom micromatic og elko. Førstnevnte er billigere, men har en følelse av muligens bedre support og utvikling på sistnevnte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mateusz Skrevet 30. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2022 hei, fungerer ganske bra. har kjøpt på https://www.eldirekte.no/micromatic-zigbee-dimmer-microdim-zb250/cat-p/c/p1500019846 dessverre jeg har ikke mye erfaring med HA, men jeg kan slå av og på lys 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tennbrikket Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 Mye er gjort da . Vet du om det fins mulighet for å dimme dem i HA til ønsket verdi? Får jo 4 sånne brytere for en elko. Skulle likt og visst hva man kan sette opp av automatiske scener. Mulig det kommer bedre støtte for disse etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mateusz Skrevet 30. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2022 ja, det kan du. hos meg den slå på lys i inngangen på kvelden til ønsket verdi. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.