JohnMartin Skrevet 27. mai 2022 Skrevet 27. mai 2022 Har satt opp et event med Cancel Delayed device action, men får det ikke til å fungere, slik som med styring av lys. Når dette eventet kjører flere ganger, så blir ikke delayed Actions fjernet: Noen som har vært borti noe lignende? Device tilhører jo Arduino Plugin, men trodde ikke det skulle ha noe å si.. Er bare det eneste jeg klarer å forklare det med. Siter
Moskus Skrevet 28. mai 2022 Skrevet 28. mai 2022 Jeg er enig i at dette burde fungere. Men la oss teste å fjerne spesialtegn fra device-name først, i denne sammenhengen kolon ":". Det kan være noen match'er som ikke er helt 100%. Siter
ZoRaC Skrevet 28. mai 2022 Skrevet 28. mai 2022 Ser ut til at det er 2 forskjellige devicer… Du fjerner delay på en som heter «OutputTime:3», men den du styrer heter «Output:3»… 2 Siter
JohnMartin Skrevet 30. mai 2022 Forfatter Skrevet 30. mai 2022 Mistenkte det kunne være noe slikt, så vet ikke hvor mange ganger jeg sammenlignet alle detaljene, men klarte ikke å se den forskjellen! 🤦♂️ Takk @ZoRaC 1 Siter
SveinHa Skrevet 30. mai 2022 Skrevet 30. mai 2022 Er ikke så nøye vet du...bare det er pinlig nøyaktig riktig 😉 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.