Evelen Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 Per nå er standardvalget "Oppføringer", men jeg, og jeg antar de fleste vil søke på hele siden, og ihvertfall i forumet når dem søker etter noe. Foreslår derfor at standardvalg endres til "Alt innhold" om mulig. Siter
Blodstrupmoen Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 Hos meg er "alt innhold" standard: Siter
Lazarus Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 44 minutter siden, Blodstrupmoen skrev: Hos meg er "alt innhold" standard: Det varierer etter hvor du er på siden. Noen plasser er det alt innhold andre er det oppføringer. Siter
iblis Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Ja, når du er på Forsiden så så går den default til Oppføringer, og når du er på selve forumet så går den til Alt innhold. Skal se om jeg får fikset dette i løpet av de neste dagene. Siter
Moskus Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 5 minutter siden, iblis skrev: Skal se om jeg får fikset dette i løpet av de neste dagene. ... betyr det at du er våken igjen? Siter
iblis Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 7 minutter siden, Moskus skrev: ... betyr det at du er våken igjen? Ja mann, ute av skyen og tilbake på jobb ? 2 Siter
iblis Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 Da har jeg snakket med IPB og fått bekreftet at dette dessverre ikke er mulig å forandre i dag. Men jeg har lagt inn en feature request og de sier de skal prøve å få det implementert i en fremtidig versjon. Sitat Hello, If you are on the main page of your site, it would default to all content, however when you are within any page it will default to pages, when in forums it will default to forums etc. Unfortunately there is no way in which to change this behaviour at the present time. Kind Regards, Marc Stridgen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.