Moskus Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Det kan se ut som om min gamle Multisensor fra Aeon Labs er i ferd med å ta kvelden. Må sjekke litt mer, men jeg er ikke optimist. Den brukes primært til Lux-måling ute, og siden jeg nå har et utmerket script til å beregne Lux istedenfor så er det ikke sikkert jeg trenger egentlig den, men likevel... Jeg har lyst på en ny, lik en. Vet noen om et sted hvor denne enda er i salg? Kan oppgradere til gen.5-versjonen, men den tåler ikke like mye vær (selv om den er under halvtak). Før var den hos Clas, men det ser ikke ut som om den er tilgjengelig lenger. EDIT: Hmm, har Aeon Labs laget en ny versjon i det samme huset? https://www.tronika.no/no/zwave-sikkerhet/782-multisensor-zw074.html Mulig et alternativ, men jeg kunne ha en helt lik den jeg har da det er enklere og mindre arbeid å erstatte. Endret 18. januar 2017 av Moskus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Gen 6 da? Har montert en slik under tak på uthuset i kveld faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Et øyeblikk siden, mk1 black limited skrev: Gen 6 da? "Gen 6"? Er det det den nye firkantede heter? Trodde det var "gen 5", men OK. Den tåler vel ikke så mye vær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Det vil vise seg. Den tåler å stå ute, men under tak i følge dokumentasjonen, IP20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.