Byelektrikeren Skrevet 7. juni 2022 Skrevet 7. juni 2022 (endret) Hei, Grunnet for mye oppdateringer, ble jeg drittlei av Windows og byttet fra HomeSeer til Homey Pro. Selger derfor mine Futurehome Co/røkmeldere (hadde 9 stk og 5 stk er solgt allerede) https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=259595868 Mvh. Helge Endret 14. juni 2022 av Byelektrikeren Siter
Moskus Skrevet 7. juni 2022 Skrevet 7. juni 2022 Byelektrikeren skrev (2 timer siden): ble jeg drittlei av Windows HomeSeer kjører fint på Linux også. Byelektrikeren skrev (2 timer siden): Selger derfor mine Futurehome De burde jo også virke med Homey også. Ingen grunn til at de ikke skal det....? Men spennende uansett, jeg har lurt på å teste dem. Siter
Byelektrikeren Skrevet 7. juni 2022 Forfatter Skrevet 7. juni 2022 Moskus skrev (4 minutter siden): De burde jo også virke med Homey også. Ingen grunn til at de ikke skal det....? Ja, de fungerte fint på HomeSeer, men mangler app i Homey Pro. Er mulig å knytte dem som en Z-wave enhet i Homey Pro, men kan ikke knytte dem mot noe annet, da de blir rapportert som ukjent Z-wave enhet. 1 Siter
Moskus Skrevet 8. juni 2022 Skrevet 8. juni 2022 Byelektrikeren skrev (22 timer siden): Ja, de fungerte fint på HomeSeer, men mangler app i Homey Pro. Er mulig å knytte dem som en Z-wave enhet i Homey Pro, men kan ikke knytte dem mot noe annet, da de blir rapportert som ukjent Z-wave enhet. Aha. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.