Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjørt HS4 en stund nå og sliter med en ting - Legacy plugins starter ikke automatisk. Hver gang jeg starter opp HS4 så er det bare HS4 plugins som fullfører oppstarten.
alle de gamle HS3 plugins - inkludert Z-Wave pluginen - fullfører ikke oppstarten. De står å venter i status "INFO: Plugin start is pending"

Er det flere som opplever tilsvarende i HS4? Det er nesten så jeg vurderer å gå tilbake til HS3...

image.png.cd0c1008cb69e3d6883701423759223e.png

Skrevet

Det er samme hos meg. Virker som alle fungerer når de står i denne status, derfor har jeg ikke jobbet noe med problemet. De kan manuelt restartes så får jeg OK.

Skrevet

min erfaring er at de ikke alle fungerer så jeg må manuelt restarte de for å få alle til å virke - veldig irriterende.
Alle HS4 native plugins virker som de skal.

Skrevet

Funnet en løsning på dette - man må de-aktivere "Start Plugins in Background" i Labs fanen og da starter alle pluggins som forventet.

• Like 1
  • Thanks 1
Skrevet

Har kjørt HS4 på Windows i over ett år nå, men ikke hatt noen problemer med dette. Har ikke huket av for "Start plugins in background"

Skrevet (endret)

Problemene starter visst nok om man velger å kjøre plugins i bakgrunnen.

Jeg fjernet dette valget og aktiverte developer mode (noe som ga ingen endringer i seg selv når HS4 kjører som en service) og etter dette så starter alle hs3 plugins som forventet i HS4.

Endret av toby_77
  • Like 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.