Sagnet Skrevet 10. juni 2022 Skrevet 10. juni 2022 Hei! Jeg ønsker meg en skjerm i størrelse 7-10 tommer, som skal være på mer eller mindre hele dagen, og vise noen enkle ting som dagens værmelding, og avganger fra T-bane. Kanskje også noen widgets som viser status på utvalgte komponenter hjemme (men det har lavere pri). Finnes det noen skjermer som relativt enkelt kan settes opp til dette? Ser for eksempel på Google Nest Hub, og rimelige Android nettbrett. Kan disse brukes til formålet, og hva finnes ellers av alternativer? Siter
Moskus Skrevet 12. juni 2022 Skrevet 12. juni 2022 Jeg har brukt Android-skjermer og Raspberry Pi touch-screens. Fungerer fint, men hvert til sitt bruk. Synes sistnevnte var enklere å styre fra andre steder fra. Siter
VidarJ Skrevet 18. juni 2022 Skrevet 18. juni 2022 Selv bruker jeg Google Nest hub 2. gen til å vise instrumentbord fra Home Assistant ved hjelp av "casting". Jeg kan veksle mellom ulike instrumentbord direkte fra Google Nest hubben og bildene er dynamiske. Kan også slå av og på brytere, endre temperatursettpunkt, m.m. Det skal være mulig å vise websider, som f.eks T-banetabeller, men har ikke forsøkt å sette opp dette. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.