Salvesen Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 Skulle gjerne hatt Alexa i Tesla'n for den er håpløs på å forstå. Siter
Moskus Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 Ja, nå blir det Alexa og Cortana. Spennende tider! "Alexa, tell HomeSeer to brew 5 cups of coffee when I'm 5 km from home". 1 Siter
Salvesen Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 Så BMW hadde cortina(mener på det var henne) i den "selvkjørende" bilen de hadde på CES. Må si den hadde mange fiffige funksjoner jeg gjerne skulle hatt i min bil! Siter
Merko Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 Hehe. det kan jeg vel egentlig gjøre i min bil da jeg har fastmontert nettbrett i den. Har hvertfall én ubrukt knapp på rattet som jeg kan binde opp til Google Voice eller noe.. Dette må prøves 1 Siter
Lazarus Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 56 minutter siden, Merko skrev: ...fastmontert nettbrett i den. Dette ble akkurat lagt inn på min to-do liste... ? Siter
Merko Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 7 timer siden, Lazarus skrev: Dette ble akkurat lagt inn på min to-do liste... hehe. hatt det i bilen i en 3-4 år nå. fungerer utmerket koblet til FM\Dab-modul bak, så har radio tilgjenglig også. Siter
Håvardgj Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 2 timer siden, Merko skrev: hehe. hatt det i bilen i en 3-4 år nå. fungerer utmerket koblet til FM\Dab-modul bak, så har radio tilgjenglig også. hvilken modul? via usb? Siter
Merko Skrevet 21. januar 2017 Skrevet 21. januar 2017 6 timer siden, Håvardgj skrev: hvilken modul? via usb? Via USB ja. Den heter: NewUSB DVB-T RTL-SDR Realtek RTL2832U Bruker bilens antenne som går inn i den USB-dongelen. Har en USB Hub, bak nettbrettet hvor jeg har tilkoblet forskjellige ting. Blandt annet en slik sak: Som "oversetter" inputtene fra rattet på bilen over til tastatur-trykk, slik at jeg kan programmere knappene der (som før gikk til styring av radio) til å utføre kommandoer på nettbrettet. (PS Gjerne flytt over innleggene til Off-topic tråden da det spores litt av her.. ) 5 Siter
Hr Kotelett Skrevet 21. januar 2017 Skrevet 21. januar 2017 Eller over i en nettbrett i bilen tråd ;-) har sett for meg en slik løsning i multivanen når FM nettet slukker i juni her i Hordaland. Da kan det jo være greit med tips og triks. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.