Rolf Helge Skrevet 23. juni 2022 Skrevet 23. juni 2022 Har en Homey Pro og tibber, kjekt og se forbruket. Men ønsker og kunne se KOSTNADER på hver enkelt produkt, f.eks smart kontakt som står på en varmepumpe. Hva bør jeg gjøre? Noen som kan hjelpe meg litt på veien? Takk for oppmerksomheten Siter
Moskus Skrevet 4. juli 2022 Skrevet 4. juli 2022 Flyttet til riktig forum og gitt en mer beskrivende tittel... Siter
Ja.Nei.Johan Skrevet 5. juli 2022 Skrevet 5. juli 2022 Jeg bruker app’en Strømregning på Homey Pro. Oppsett/konfigurering (Flows) finner du i Homey App Store, samt i community og den norske Homey facebook gruppa. 1 Siter
Rolf Helge Skrevet 12. juli 2022 Forfatter Skrevet 12. juli 2022 Ja.Nei.Johan skrev (På 5.7.2022 den 11.40): Jeg bruker app’en Strømregning på Homey Pro. Oppsett/konfigurering (Flows) finner du i Homey App Store, samt i community og den norske Homey facebook gruppa. Takk. er litt grønn men skal prøve på dette tipset Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.