SvenPeder Skrevet 5. juli 2022 Skrevet 5. juli 2022 Hei, Jeg har akkurat registrert meg her og planlegger styring og automatisering av hjemmets lune rede i løpet av det neste året (evt årene..) Hus og drivhus i Kvernevik i Stavanger med solceller på taket og elbillader i garasjen. Tibber abonnement med Pulse i sikringsskapet. Etter litt vurdering tenker jeg at Homey Pro er et greit system, men har ikke kjøpt enda. Kan jeg bidra i et forum som dette? Javisst - med de mest utrolige spørsmål Siter
Moskus Skrevet 5. juli 2022 Skrevet 5. juli 2022 Hei og velkommen. Er det noe du lurer på så er det bare å spørre. Siter
HanSole Skrevet 19. august 2022 Skrevet 19. august 2022 Hei SvenPeder, jeg har også hus her i Stavanger med solceller på taket og elbillader i garasjen, samt Tibber abonnement med Pulse i sikringsskapet.... ...og fra denne uken en ny Homey Pro, som jeg nå er i gang med å 'fylle' med forskjellig utstyr og nyttige styringer (flows)... Som med alt annet, det er utrolig mye man KAN gjøre, men det er ikke alt man VIL eller BØR gjøre 😉 Høres ut som vi kanskje hadde litt av hvert å snakkes direkte om? ...som et supplement til den eminente hjelpen fra Moskus og andre her på forumet, når vi står bom fast? Mvh HanSole Siter
Moskus Skrevet 21. august 2022 Skrevet 21. august 2022 Det er rett før vi burde ta en øl på byen. 1 Siter
HanSole Skrevet 23. august 2022 Skrevet 23. august 2022 Ja, det ville være både interessant og hyggelig! ...bare foreslå tid og sted som måtte passe? ...mine planer er oftest fleksible 😉 Siter
Moskus Skrevet 23. august 2022 Skrevet 23. august 2022 Da skal vi gjøre det! Det blir ikke den første uka eller to for min del, det er litt i travleste laget (alt starter opp igjen etter ferien). Siter
HanSole Skrevet 23. august 2022 Skrevet 23. august 2022 Supert. Jeg er vekkreist til ca 14 sep, deretter stort sett tilgjengelig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.