fondness9-primary-booted Skrevet 11. juli 2022 Skrevet 11. juli 2022 Hei, etter at jeg registrerte meg som bruker har jeg mottatt 9DHL mailer som er spam og phishing. Kanskje tilfeldig, men kan jeg være trygg på at email via hjemmeautomasjon ikke havner i feil hender? Siter
thoralex Skrevet 11. juli 2022 Skrevet 11. juli 2022 Det er nok tilfeldig og jeg tviler på at det er relatert til forumet. Jeg har også fått en del av dem i dag, og har sett på facebook at mange andre også har samme problem. 1 Siter
Moskus Skrevet 23. juli 2022 Skrevet 23. juli 2022 fondness9-primary-booted skrev (På 11.7.2022 den 21.10): Kanskje tilfeldig, men kan jeg være trygg på at email via hjemmeautomasjon ikke havner i feil hender? Internett-tjenster er aldri 100% sikre, men jeg tviler veldig på at noen har hacket oss. Det er iallfall 100% sikkert at vi ikke har gitt eller solgt epost-adressen din til noen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.