Christian Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg fant denne plutselig ... http://www.homeseer.com/hs3-coupon.html?gclid=CPbLrIKE09ECFRRnGQod57wPxw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Ja, hvis man snoker på nettsidene deres litt, så kommer det reklame for 25% rabatt "over alt" etterpå. "Storebror ser deg!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Hvis man snoker enda litt mer, kommer det da plutselig 50% også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 48 minutter siden, Christian skrev: Hvis man snoker enda litt mer, kommer det da plutselig 50% også ? Ikke som jeg har sett, dessverre. Så jeg kjørte trial fra juni til november i påvente av 50%-salget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Hvordan fungerer det å kjøre trial så lenge, må du ikke installere på nytt hver 30. Dag ?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 1 minutt siden, Christian skrev: Hvordan fungerer det å kjøre trial så lenge, må du ikke installere på nytt hver 30. Dag ? Pga lite fokus på Linux, så er det et lite "smutthull" der som lar deg resette trial-perioden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Har du lyst til å si litt mer om det ?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 8 minutter siden, Christian skrev: Har du lyst til å si litt mer om det ? Det er vel brudd på vilkårene, så vil ikke si så mye (eller oppfordre til det), men det finnes info på Homeseer sitt eget forum: https://forums.homeseer.com/showpost.php?p=1237747&postcount=8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 OK, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Andre har bedt om rabatt og fått det. Send mail og spør, du kan kun nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 7 timer siden, Erling skrev: Andre har bedt om rabatt og fått det. Send mail og spør, du kan kun nei. Jepp, jeg prøvde det og fikk nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Om det er flere som ønsker HS3 \ HS3Pro, så kanskje vi kan undersøke om det er mulighet for et "Powerbuy"? Jeg trenger altså ikke, men dukker jo opp tid til annen hvor folk etterspør rabatt Skal ikke se bort ifra at HomeSeer folka sier ja til 50% om det er noen stykker som vil ha herfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knutarn Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg er med på den ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Pleier å komme 50%-tilbud minst (?) to ganger i året. Jeg kjøpte på 50% i mai i fjor. Og Black-Friday på høsten er vel typisk det samme. Så kanskje trikset er å si at dere er villige til å kjøpe nå, på 50%, eller så blir løsningen å vente til neste tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 10 minutter siden, psv021 skrev: Pleier å komme 50%-tilbud minst (?) to ganger i året. Jeg kjøpte på 50% i mai i fjor. Og Black-Friday på høsten er vel typisk det samme. Så kanskje trikset er å si at dere er villige til å kjøpe nå, på 50%, eller så blir løsningen å vente til neste tilbud. I juni prøvde jeg å si at jeg hadde sett feil og trodde at 50% gjaldt ut juni og at jeg nå sto mellom valget Homseer med 50% rabatt eller velge et annet system. Fikk beskjed om at jeg kunne få 25%... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Fjerner et par poster jeg. Men la meg slippe å dele ut advarsler. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.