Thorbjørn Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 Hei! Jeg ser at det i enkelte datablad står at HAN porten kan rapportere produsert strøm i tillegg til forbrukt strøm. Betyr det at en faktisk kan hente dette ut fra porten om man har solceller på taket, eller er det bare en mulighet som det er klargjort for men som ikke nødvendigvis er i bruk? 🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 20 hours ago, Thorbjørn said: Hei! Jeg ser at det i enkelte datablad står at HAN porten kan rapportere produsert strøm i tillegg til forbrukt strøm. Betyr det at en faktisk kan hente dette ut fra porten om man har solceller på taket, eller er det bare en mulighet som det er klargjort for men som ikke nødvendigvis er i bruk? 🤔 HAN porten sender vel ut data om importert / eksportert strøm, men vil vel bare rapportere evt overskudd av strøm du har produsert med solceller. Det vil si mengden produsert minus det du selv har forbrukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) Du får både accumulatedConsumption, accumulatedProduction, accumulatedConsumptionLastHour, accumulatedProductionLastHour og en del annet... Mitt solselleanlegg kan ikke levere strøm til nettet men jeg ser der lekker ut noen få Wh i ny og ne... Endret 24. juli 2022 av SveinHa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.