Fermate Skrevet 21. januar 2017 Skrevet 21. januar 2017 Dette er vel ikke akkurat HA men når vi har Alexa her: Alexa har en shoppinglist. Men når du skal i butikken og handle så får jeg den ikke opp på mobilen fordi jeg ikke kan starte (iPhone) appen. Fordi den må være på en amerikansk konto og jeg får ikke lov til å logge inn på web siden Har dere noen løsninger? Siter
Lazarus Skrevet 21. januar 2017 Skrevet 21. januar 2017 28 minutter siden, Fermate skrev: Dette er vel ikke akkurat HA men når vi har Alexa her: Alexa har en shoppinglist. Men når du skal i butikken og handle så får jeg den ikke opp på mobilen fordi jeg ikke kan starte (iPhone) appen. Fordi den må være på en amerikansk konto og jeg får ikke lov til å logge inn på web siden Har dere noen løsninger? Bruk Android... ? Det funket fint for meg. Siter
Fermate Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Skrevet 21. januar 2017 Ja eller en Windows basert en Siter
Fermate Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Skrevet 21. januar 2017 Men må jeg bytte fram og tilbake da? Siter
Håvardgj Skrevet 22. januar 2017 Skrevet 22. januar 2017 (endret) hva om du setter opp IFTTT til å synkronisere shoppinglista på alexa med f.eks dropbox eller lignende, alternativt sende den på mail? da vil du jo ha tilgang uten us-konto... mener å ha sett at det lå en oppskrift på IFTTT med shoppinglista EDIT: her var den gitt: https://ifttt.com/applets/284243p-tell-alexa-to-email-you-your-shopping-list Endret 22. januar 2017 av Håvardgj 1 Siter
Fermate Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Skrevet 22. januar 2017 Takk Det funka fint. Jeg må riktig nok huske å si "Alexa Whats on my shopping list" i gangen før jeg drar i butikken.. men langt bedre enn ingen ting. Det beste ville være å kunne logge seg inn på alexa.amazon.com på iPhonen uten å bli tvunget til å gå til appen... 1 Siter
mk1 black limited Skrevet 22. januar 2017 Skrevet 22. januar 2017 Lag en US-konto på Itunes. Last ned appen. Bruk appen. Siter
Håvardgj Skrevet 22. januar 2017 Skrevet 22. januar 2017 alternativt slik som en på ifttt subredditen: Sitat I just discovered the Evernote app, and have IFTTT add checkbox items to a note on Alexa shopping list additions. Works great, and items can be checked off as purchased. Siter
Fermate Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Skrevet 30. januar 2017 Den 22.01.2017 klokken 22.37, mk1 black limited skrev: Lag en US-konto på Itunes. Last ned appen. Bruk appen. Prøvde det men den ville verken ha Mastercardet eller Visakortet mitt Hvilket kort brukte du? Kan jeg låne det? Siter
mk1 black limited Skrevet 30. januar 2017 Skrevet 30. januar 2017 1 minute ago, Fermate said: Prøvde det men den ville verken ha Mastercardet eller Visakortet mitt Hvilket kort brukte du? Kan jeg låne det? Haha Vi kan møtes, så kan jeg logge inn min US-bruker på din iPhone så du får lastet ned appen. Og så logge ut igjen. Det funker - gjort det på samboerens tlf. Siter
Fermate Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Skrevet 30. januar 2017 Ja kanskje det er det beste. Når ringte de fra banken og sa at Visa hadde sperret kortet mitt på grunn av an "noen" hadde forsøkt å bruke det på iTunes i USA ... 2 Siter
Blodstrupmoen Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Man skal kunne opprette itunes bruker uten å legge inn kort. Siter
mk1 black limited Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Ja, med noen unntak: https://support.apple.com/en-us/HT204034 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.