t0ffel Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Hei, prĂžver meg her. đŹ Har en Elko Plus 316GLED RF PH som har vĂŠrt assosiert med en gateway. ForsĂžker Ă„ flytte denne til en ny.  Pairing ser tilsynelatende ut til Ă„ funke, men den blir utilgjengelig med en gang etterpĂ„. (Flyttet deconz installasjonen, sĂ„ samme conbee, det burde funke..)  SĂ„ har nĂ„ lett etter en mĂ„te Ă„ tilbakestille hele enheten, men finner ikke instruksjoner pĂ„ dette i bruksanvisningen. Ser ikke ut til at jeg finner noe om dette pĂ„ nett heller. Holder pĂ„ Ă„ bli steingal.  Er det noen her som vet "the way"? Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
storeulv Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) t0ffel skrev (7 timer siden): Hei, prĂžver meg her. đŹ Har en Elko Plus 316GLED RF PH som har vĂŠrt assosiert med en gateway. ForsĂžker Ă„ flytte denne til en ny.  Pairing ser tilsynelatende ut til Ă„ funke, men den blir utilgjengelig med en gang etterpĂ„. (Flyttet deconz installasjonen, sĂ„ samme conbee, det burde funke..)  SĂ„ har nĂ„ lett etter en mĂ„te Ă„ tilbakestille hele enheten, men finner ikke instruksjoner pĂ„ dette i bruksanvisningen. Ser ikke ut til at jeg finner noe om dette pĂ„ nett heller. Holder pĂ„ Ă„ bli steingal.  Er det noen her som vet "the way"? Kan dette vĂŠre noe? NB468 316GLED RF.pdf (elko.no) Sorry, leste feil i innlegget ditt Endret 7. august 2022 av storeulv rettet teksten Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Jimbo Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar t0ffel skrev (PĂ„ 7.8.2022 den 13.32): Hei, prĂžver meg her. đŹ Har en Elko Plus 316GLED RF PH som har vĂŠrt assosiert med en gateway. ForsĂžker Ă„ flytte denne til en ny.  Pairing ser tilsynelatende ut til Ă„ funke, men den blir utilgjengelig med en gang etterpĂ„. (Flyttet deconz installasjonen, sĂ„ samme conbee, det burde funke..)  SĂ„ har nĂ„ lett etter en mĂ„te Ă„ tilbakestille hele enheten, men finner ikke instruksjoner pĂ„ dette i bruksanvisningen. Ser ikke ut til at jeg finner noe om dette pĂ„ nett heller. Holder pĂ„ Ă„ bli steingal.  Er det noen her som vet "the way"? Hei!  Fant du ut hvordan man tilbakestiller? Jeg sliter med det samme selv. Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.