t0ffel Skrevet 7. august 2022 Skrevet 7. august 2022 Hei, prøver meg her. 😬 Har en Elko Plus 316GLED RF PH som har vært assosiert med en gateway. Forsøker å flytte denne til en ny. Pairing ser tilsynelatende ut til å funke, men den blir utilgjengelig med en gang etterpå. (Flyttet deconz installasjonen, så samme conbee, det burde funke..) Så har nå lett etter en måte å tilbakestille hele enheten, men finner ikke instruksjoner på dette i bruksanvisningen. Ser ikke ut til at jeg finner noe om dette på nett heller. Holder på å bli steingal. Er det noen her som vet "the way"? Siter
storeulv Skrevet 7. august 2022 Skrevet 7. august 2022 (endret) t0ffel skrev (7 timer siden): Hei, prøver meg her. 😬 Har en Elko Plus 316GLED RF PH som har vært assosiert med en gateway. Forsøker å flytte denne til en ny. Pairing ser tilsynelatende ut til å funke, men den blir utilgjengelig med en gang etterpå. (Flyttet deconz installasjonen, så samme conbee, det burde funke..) Så har nå lett etter en måte å tilbakestille hele enheten, men finner ikke instruksjoner på dette i bruksanvisningen. Ser ikke ut til at jeg finner noe om dette på nett heller. Holder på å bli steingal. Er det noen her som vet "the way"? Kan dette være noe? NB468 316GLED RF.pdf (elko.no) Sorry, leste feil i innlegget ditt Endret 7. august 2022 av storeulv rettet teksten Siter
Jimbo Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 t0ffel skrev (På 7.8.2022 den 13.32): Hei, prøver meg her. 😬 Har en Elko Plus 316GLED RF PH som har vært assosiert med en gateway. Forsøker å flytte denne til en ny. Pairing ser tilsynelatende ut til å funke, men den blir utilgjengelig med en gang etterpå. (Flyttet deconz installasjonen, så samme conbee, det burde funke..) Så har nå lett etter en måte å tilbakestille hele enheten, men finner ikke instruksjoner på dette i bruksanvisningen. Ser ikke ut til at jeg finner noe om dette på nett heller. Holder på å bli steingal. Er det noen her som vet "the way"? Hei! Fant du ut hvordan man tilbakestiller? Jeg sliter med det samme selv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.