Terje Klungervik Skrevet 11. august 2022 Skrevet 11. august 2022 Hei Hvilken metode brukte dere for å oppdatere Z-wave firmwaren hos Id lock 150? Jeg forsøkte med z-flash fra homeseer. Dongelen var 30 cm unna låsen, men den fant den ikke. Er det mulig å oppdatere den via HS4 interfacet? Siter
Fredrick Skrevet 11. august 2022 Skrevet 11. august 2022 Terje Klungervik skrev (2 timer siden): Hvilken metode brukte dere for å oppdatere Z-wave firmwaren hos Id lock 150? Bluetooth fra telefonen med appen deres Siter
Terje Klungervik Skrevet 11. august 2022 Forfatter Skrevet 11. august 2022 Det er vel kun selve låsen det. Har oppdatert den til den siste versjonen. Z-wave modulen må vel oppdateres på en annen måte vel? Siter
bjwanvik Skrevet 11. august 2022 Skrevet 11. august 2022 Terje Klungervik skrev (57 minutter siden): Det er vel kun selve låsen det. Har oppdatert den til den siste versjonen. Z-wave modulen må vel oppdateres på en annen måte vel? Jeg tror det stemmer ja, og jeg tror jeg gjorde det fra HomeSeer men det er lenge siden så jeg husker ikke helt. Har ikke hatt noen annen Z-wave enn Z-net på mange år nå, så brukte helt sikkert den ihvertfall. Siter
Moskus Skrevet 12. august 2022 Skrevet 12. august 2022 bjwanvik skrev (11 timer siden): Jeg tror det stemmer ja, og jeg tror jeg gjorde det fra HomeSeer men det er lenge siden så jeg husker ikke helt. Har ikke hatt noen annen Z-wave enn Z-net på mange år nå, så brukte helt sikkert den ihvertfall. Oi, så bra! Kanskje jeg må forsøke det. Har ikke tatt bryet med teste det. Siter
Terje Klungervik Skrevet 12. august 2022 Forfatter Skrevet 12. august 2022 Fortell meg hvordan det gikk @MoskusGår du for å oppdatere firmware gjennom homeseer interfacet? Siter
Moskus Skrevet 12. august 2022 Skrevet 12. august 2022 Terje Klungervik skrev (12 minutter siden): Går du for å oppdatere firmware gjennom homeseer interfacet? Ja, det er det jeg må, for jeg bruker også Z-NET. Men det kommer ikke til å skje den første uka. Siter
Terje Klungervik Skrevet 14. august 2022 Forfatter Skrevet 14. august 2022 (endret) Oppdaterte via HS4 interfaced nå. Fra jeg trykket på Start til den ble oppdatert, så tok det litt over 24 timer. Vet ikke hvorfor det tok så lang tid. Plutselig så laget døren en kvitteringslyd. Endret 14. august 2022 av Terje Klungervik 1 Siter
Moskus Skrevet 18. august 2022 Skrevet 18. august 2022 Terje Klungervik skrev (På 14.8.2022 den 20.18): Oppdaterte via HS4 interfaced nå. Fra jeg trykket på Start til den ble oppdatert, så tok det litt over 24 timer. Men det gikk?! Wow, hurra! Det kan vel muligens være store forsinkelser på grunn av at det kun mottas data ved beaming? Men det er kun spekulasjoner... Siter
Terje Klungervik Skrevet 18. august 2022 Forfatter Skrevet 18. august 2022 Ser at nyeste zwave pluggin fra HS4 V 4.xx har en egen meny under pluginen for oppdatering. Kanskje det går fortere via den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.