Stianoh Skrevet 23. januar 2017 Skrevet 23. januar 2017 (endret) Kjøpte denne til et eldre familiemedlem som ønsket kamera ved inngangsdøra. Den slet med tilkobling pga den tydligvis av en eller annen grunn bruker internettlinja og hun har veldig tregt nett.(har testet og det funker fint hos meg) Trodde den bare brukte wifi for overføring av bilde, men den krever visst både upload og download. Er det noen som er interessert? tenkte evt 1700 som er det samme jeg kjøpte den for på Amazon på black Friday. http://www.sikkerheten-selv.no/product/1125/ring-doorbell-video-ringeklokke-med-kamera-og-app?gclid=CjwKEAiA8JbEBRCz2szzhqrx7H8SJAC6FjXXf3LCpzoR-YGEScq-zasy9CDsork2_GN8zNNX9kKDAhoCV-zw_wcB Endret 23. januar 2017 av Stianoh Siter
Nexst Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 er interessert, men må vurdere litt til. Siter
zairup Skrevet 23. april 2017 Skrevet 23. april 2017 Jeg er interessert hvis du fortsatt har den. Sent fra min MIX via Tapatalk Siter
Stianoh Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Skrevet 27. juli 2017 Har glemt bort denne litt. Har den fortsatt. Siter
zairup Skrevet 28. juli 2017 Skrevet 28. juli 2017 Hvor i landet er det du holder til? Sent fra min MIX via Tapatalk Siter
Stianoh Skrevet 2. august 2017 Forfatter Skrevet 2. august 2017 (endret) Hei. Bor i Lillesand. Det er på Sørlandet mellom Kristiansand og Arendal. Beklager sent svar. Trodde jeg fikk varsel når folk skrev her. Holdt egentlig på å legge den ut på finn nå pga ingen respons her, men det har jeg jo fått tydligvis så da avventer jeg det Endret 2. august 2017 av Stianoh Siter
Stianoh Skrevet 3. august 2017 Forfatter Skrevet 3. august 2017 Har oppgradert firmware og koblet den opp for test. funker veldig bra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.