2arne.saether Skrevet 30. august 2022 Del Skrevet 30. august 2022 Hei Jeg kjører Home Assistant og zwavejs2mqtt i Docker containere men jeg får bare feilmelding i Zwavejs2mqtt portalen. Pi7 kommer opp som /dev/ttyAMA0 i Raspberry OS. Noen som har testet z-Pi7 og fått denne til å virke? Jeg har vært gjennom utallige how to guider. Bluetooth er disabled på Pi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xbmc.tt Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) 2arne.saether skrev (På 30.8.2022 den 12.26): Hei Jeg kjører Home Assistant og zwavejs2mqtt i Docker containere men jeg får bare feilmelding i Zwavejs2mqtt portalen. Pi7 kommer opp som /dev/ttyAMA0 i Raspberry OS. Noen som har testet z-Pi7 og fått denne til å virke? Jeg har vært gjennom utallige how to guider. Bluetooth er disabled på Pi hei d skal fungere men du må oppgradere ti "bullseye" og se om dtoverlay=disable-bt enable_uart=1 ligger config.txt du kan se her måten vis du skal oppgradere https://linuxhint.com/upgrade-raspberry-pi-os-buster-to-bullseye/#:~:text=How to Upgrade Raspberry Pi OS from Buster,... 7 Step 7%3A Reboot the System Endret 1. desember 2022 av xbmc.tt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.