2arne.saether Skrevet 30. august 2022 Skrevet 30. august 2022 Hei Jeg kjører Home Assistant og zwavejs2mqtt i Docker containere men jeg får bare feilmelding i Zwavejs2mqtt portalen. Pi7 kommer opp som /dev/ttyAMA0 i Raspberry OS. Noen som har testet z-Pi7 og fått denne til å virke? Jeg har vært gjennom utallige how to guider. Bluetooth er disabled på Pi Siter
xbmc.tt Skrevet 1. desember 2022 Skrevet 1. desember 2022 (endret) 2arne.saether skrev (På 30.8.2022 den 12.26): Hei Jeg kjører Home Assistant og zwavejs2mqtt i Docker containere men jeg får bare feilmelding i Zwavejs2mqtt portalen. Pi7 kommer opp som /dev/ttyAMA0 i Raspberry OS. Noen som har testet z-Pi7 og fått denne til å virke? Jeg har vært gjennom utallige how to guider. Bluetooth er disabled på Pi hei d skal fungere men du må oppgradere ti "bullseye" og se om dtoverlay=disable-bt enable_uart=1 ligger config.txt du kan se her måten vis du skal oppgradere https://linuxhint.com/upgrade-raspberry-pi-os-buster-to-bullseye/#:~:text=How to Upgrade Raspberry Pi OS from Buster,... 7 Step 7%3A Reboot the System Endret 1. desember 2022 av xbmc.tt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.