Hejhejhej Skrevet 4. september 2022 Skrevet 4. september 2022 Hei Jeg har fått meg z-water og romtermostater. Har koblet z-water opp mot Homey Pro og finner igjen 9 av 10 releer. Når jeg skrur releene av og på i Homey-appen hører jeg klikk i z-water, men det skjer ikke noe med aktuatorene. Jeg måler med instrument stilt på AC autorange, men får ikke målt noen spenning i koblingspunktene til releene i z-water. Gjør jeg noe galt eller burde jeg gjort noe mer, eller har jeg en defekt enhet? Siter
Moskus Skrevet 5. september 2022 Skrevet 5. september 2022 Du har koblet (riktig) strøm på Z-water-utgangene? Z-water er KUN reléer; de gir ingen strøm ut. 1 Siter
Hejhejhej Skrevet 5. september 2022 Forfatter Skrevet 5. september 2022 Hei Fant akkurat ut av at det henger sammen slik. De 'masterene' jeg har hatt å gjøre med til nå har gitt strøm. Men nå er jeg på riktig spor. Takk for svar! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.