GEIR1 Skrevet 6. september 2022 Skrevet 6. september 2022 (endret) Monterte en Yale Doorman L3 her om dagen. Montering gikk ok og låsen fungerer slik den skal mekanisk og via app. Reagerer på at det er noe mekanisk støy inne i låsen når jeg låser/åpner. Både på vrider og i app. Sammenliknet med V2n til en kompis og den er helt stille. Er det noen som har vært borte i det samme? Yale Doorman.m4a Endret 6. september 2022 av GEIR1 Siter
SveinHa Skrevet 6. september 2022 Skrevet 6. september 2022 Volumet på "musikken" kan du justere til høy-lav-av. Jeg har på lav og det er rikelig. Siter
GEIR1 Skrevet 6. september 2022 Forfatter Skrevet 6. september 2022 Hehe. Tenkte mest på den mekaniske støyen du hører før "musikken" men takk for innspill 😃 Siter
SveinHa Skrevet 6. september 2022 Skrevet 6. september 2022 I min V2N er jo den elektromagnetiske støyen neglisjerbar men når låsehakene går inn/ut er det jo et forferdelig bråk. Smurte med litt tykk silikongrease og det hjalp litt men ikke så veldig. Etterhvert forsvant greasen også... Siter
mroek Skrevet 6. september 2022 Skrevet 6. september 2022 Jeg har også en Doorman L3, og jeg har vanligvis ikke den mekaniske støyen du viser til. Når jeg sier vanligvis, så er det fordi jeg har hørt akkurat det samme noen ganger på min lås, men veldig sjelden. Min lås har det derimot med å ønske meg "velkommen til Yales elektroniske verden" både titt og ofte, og det irriterer meg litt. Det er ikke dårlig kontakt i batteriboksen, så jeg aner ikke hvorfor den gjør det. Jeg har også styring av den via Homey (og den medfølgende Bridge-dingsen), og det fungerer for det meste veldig fint. Siter
Esse Skrevet 16. juli 2023 Skrevet 16. juli 2023 (endret) GEIR1 skrev (På 6.9.2022 den 11.13): Monterte en Yale Doorman L3 her om dagen. Montering gikk ok og låsen fungerer slik den skal mekanisk og via app. Reagerer på at det er noe mekanisk støy inne i låsen når jeg låser/åpner. Både på vrider og i app. Sammenliknet med V2n til en kompis og den er helt stille. Er det noen som har vært borte i det samme? Yale Doorman.m4a Jeg har akkurat samme lyd. Fant du noe løsning på problemet? Endret 16. juli 2023 av Esse Glemte innlegg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.