mk1 black limited Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 Fra Facebooksiden deres: Quote Sommaren rullar in, och eftersom temperaturen stiger måste väl priserna sjunka (?)!För att alla ska ha möjlighet att hålla solen ute när det meckas med hemautomationen har vi prissänkt alla våra rullgardinspaket med 250-400 kronor. Priserna gäller tills vidare. Uttrykksikonet smile https://www.m.nu/advanced_search_result.php?keywords=rullgardin+paket 3 Siter
Hr Kotelett Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Får satse på at "tills vidare" e en til over ferien ^^ Sent fra min D5803 via Tapatalk Siter
Moskus Skrevet 15. mai 2016 Skrevet 15. mai 2016 Ja, det gjør jeg. Skal muligens automatisere noen nye lameller i løpet av høsten, men det er såpass usikkert enda at det ikke er vits å handle utstyr. Siter
Hr Kotelett Skrevet 17. mai 2016 Skrevet 17. mai 2016 Hvordan er det å fristille motoren på denne? Eller går det fint å bruke den manuelt og? Ser allerede for meg scenariet der solen steiker inn stuen og rullegardinen ikke går ned pga "kuk i komputeren". Da er det en annen sin rullegardin som går ned Siter
mk1 black limited Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Skrevet 17. mai 2016 433MHz-varianten kan du kjøpe med fjernkontroll. Siter
Moskus Skrevet 18. mai 2016 Skrevet 18. mai 2016 Z-wave kan også styres lokalt hvis du har koblet til en pulsbryter. Men det enkleste er jo å unngå "kuk i komputeren", så du slipper det problemet! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.