Hr Kotelett Skrevet 11. oktober 2022 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg har bare Z.wave JS, såvidt jeg kan se. og huske. Men ser at avogtil har jeg et lengre trekk o effekt. Men ser jeg på amper i samme tidsrom er det bare to korte peaks. Men akkurat som om effekt måleren bare fortsetter å lese helt til den får med seg at strømtrekket synker til 0 andre gang. Siter
GeirOve Skrevet 12. desember 2023 Skrevet 12. desember 2023 Kan man koble til ekstern tempføler til denne boksen? Hadde vert greit med føler på bereder. Siter
OlavT Skrevet 12. desember 2023 Skrevet 12. desember 2023 14 minutes ago, GeirOve said: Kan man koble til ekstern tempføler til denne boksen? Hadde vert greit med føler på bereder. Nei, Aeotec Heavy Duty har dessverre ikke støtte for ekstern sensor. Siter
christbj Skrevet 13. desember 2023 Skrevet 13. desember 2023 GeirOve skrev (19 timer siden): Kan man koble til ekstern tempføler til denne boksen? Hadde vert greit med føler på bereder. Nei, men du finner flere forslag til måling av temperatur på bereder i denne diskusjonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.