Fredrick Skrevet 18. september 2022 Skrevet 18. september 2022 Hei dere, Litt usikker på hvor dette egentlig egnet seg å spørre, men flere her inne har jo etterhvert en del batteridingser. CR1632, 2032, 2450, 123 osv. Hvor handler dere fra? For AA og AAA forsøker jeg gjerne å bruke oppladbart, men av og til er det mer hensiktsmessig med engangsbatterier. Da blir det nå Biltema sine etter at IKEA kvittet seg med de gule. Siter
storeulv Skrevet 18. september 2022 Skrevet 18. september 2022 Fredrick skrev (19 minutter siden): Hei dere, Litt usikker på hvor dette egentlig egnet seg å spørre, men flere her inne har jo etterhvert en del batteridingser. CR1632, 2032, 2450, 123 osv. Hvor handler dere fra? For AA og AAA forsøker jeg gjerne å bruke oppladbart, men av og til er det mer hensiktsmessig med engangsbatterier. Da blir det nå Biltema sine etter at IKEA kvittet seg med de gule. Har kuttet ut IKEA sine. Driftslinjen er helt håpløs, i alle fall til knappebatterier. Jeg bytter batterier i bilnøkler og portåpnere mye oftere med IKEA-batterier enn jeg gjør med f.eks. Energizer eller et av de andre merkene man har på f.eks. Clas Ohlson. 1 Siter
Moskus Skrevet 20. september 2022 Skrevet 20. september 2022 Ikea sine AA-batterier holdt overraskende godt, men har ikke samme gode erfaring med de ladbare. Jeg kjøper de store pakningen på Clas Ohlson. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.