Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Kalibrering av Heatit termostat via Homey

Spørsmål

Skrevet (endret)

Hei! Jeg har en Heatit termostat koblet til Homey pro. Termostaten viser 1.5 grader for varmt, og jeg ønsker å kalibrere den. Når jeg gjør det direkte i termostaten får jeg det til, men kalibreringen vises bare lokalt på termostaten, ikke i Homey. I Homey vises fortsatt den gamle temperaturen. Når jeg forsøker å kalibrere via Homey (setter til -15) får jeg kun feilmelding i retur. 

Hva må jeg gjøre for å få kalibrert denne, slik at det er kalibrert temperatur som vises i alle apper (Homey, Tibber etc)?

Oppdatering: Det ser ikke ut som jeg får gjort noen endringer fra Homey. Heller ikke satt ønsket temperatur. Hvordan løser jeg dette?

Endret av Sagnet

1 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

• 0
Skrevet (endret)
Sagnet skrev (13 timer siden):

Oppdatering: Det ser ikke ut som jeg får gjort noen endringer fra Homey. Heller ikke satt ønsket temperatur. Hvordan løser jeg dette?

Jeg har 3 stk Heat-IT termostater, den ene har firmware versjon 1 og de andre har firmware versjon 4

De nyeste som har firmware vesjon 4, kan jeg velge Temperatur display:
1. Display setpoint temperatur (Default)

2. Display measured temperature.

Jeg har kalibrert termostaten og bedt termostaten vise measured temperature.

Kan dette løse problemet ditt?

2022-09-22 08.01.07.jpg

Endret av Byelektrikeren
Korrigert bildestørrelse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.