GeirN Skrevet 29. september 2022 Skrevet 29. september 2022 Tenkte det var på tide å oppdatere min etter hvert gamle HS4 4.1.7.0 til siste versjon HS4 4.2.16.0 Lastet som vanlig ned tar fila og la den i HomeSeer mappa på PI. kjørte sudo tar xvf tar_filename Kjørte så scriptet med sudo ./go for å starte opp Homeseer. Alt så helt fint ut, men ved oppstart kjører den som vanlig versjon 4.1.7.0 Er lenge siden sist jeg oppdaterte, så er litt rusten, men mener da jeg har gjort det riktig? Siter
HSv Skrevet 30. september 2022 Skrevet 30. september 2022 Jeg kjører ikke på Pi, men på en Ubuntu maskin, og der legger jeg filen i mappen over HomeSeer-mappen før jeg kjører tar. Siter
GeirN Skrevet 30. september 2022 Forfatter Skrevet 30. september 2022 Hm, kan teste det også. Usikker på om det betyr noe for utfallet, men verdt å prøve. Lurer på om siste versjon trenger oppdatering av noe annet for å fungere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.