Thlian Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Mine evner er noget begrenset. Men har en fibaro motion sensor til overs. Tenkte å lage et lite halloween prosjekt. Er det mulig å få sensoren til å trigge avspilling av musikk på en pc, Google assistant høyttaler eller lignende? Har Future home hub, satt opp lysstyring men utover det så kan jeg ikke så mye mer. Siter
Byelektrikeren Skrevet 7. oktober 2022 Skrevet 7. oktober 2022 Hei @Thlian I prinsippet kan du styre hva som helt med en Fibaro Motion Sensor. Du programmerer/konfigurerer den akkurat slik som med lysstyring. Jeg vet ikke om du får koblet musikkanlegget ditt inn i Future Home, men hvis ikke er det bare å progrmmere en Fibaro Wall Plug til å slå på strømmen, til den enheten som skal spille musikk Siter
Thlian Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter Skrevet 7. oktober 2022 Byelektrikeren skrev (6 timer siden): Hei @Thlian I prinsippet kan du styre hva som helt med en Fibaro Motion Sensor. Du programmerer/konfigurerer den akkurat slik som med lysstyring. Jeg vet ikke om du får koblet musikkanlegget ditt inn i Future Home, men hvis ikke er det bare å progrmmere en Fibaro Wall Plug til å slå på strømmen, til den enheten som skal spille musikk Wall plug har jeg, men saken er at den skal starte lydfila også. Å koble opp sensor som igjen skrur på veggpluggen er grei skuring, det er det som kommer etter jeg ikke helt vet hva som kan gjøres. Siter
Moskus Skrevet 8. oktober 2022 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg tror du må via Node Red eller noe tilsvarende. Jeg tror ikke det er mulig å få til i FutureHome alene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.