MrTiger Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Har en Fibaro multisensor og synnes den er litt ustabil. Hvis jeg setter at f.eks lux skal ta en poll hvert 15 min, skjer ikke dette . Noen ganger tar det 50min andre 20 min o.s.v. Er det flere som opplever dette med denne sensoren eller er det jeg som ikke har satt den opp riktig? Bruker den møt hs3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Kan være at den ikke sender før endringen i lux verdi er så og så mye, er et parameter for det og. At f.eks om det kun er 1 lux i forskjell til hva den sendte ut sist så oppdateres den ikke, mens med 2 lux sender den ut oppdatering 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg har helt gitt opp lux-målerne i multisensoren. Mine oppfører seg også helt merkelig. Noen ganger tar det flere dager mellom hver oppdatering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 vel, ser i parameter listen at den er satt til 1 time for og oppdatere lux, dette er parameter 42. Men, nå kommer jeg ikke inn i setting på modulen:( selv om jeg vekker den opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.