Christian Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg begynte i går å skulle inkludere zwave devicene mine i HS. Men hver gang jeg skal legge til en ny device får jeg timeout fra zwave devicen, og i går fikk jeg lagt til en enhet etter å ha resatt fibaro dimmeren flere ganger, og måtte tilslutt resette nettverket, det var jo greit når det var den første jeg skulle legge til, Men nå har jeg jo en enhet der fra før, og nå ser det ut som om hele HS henger. Siste feilmeldingen jeg får er : jan-26 19.27.25 Warning Plugin Z-Wave is not responding but it is still running, not restarting yet. jan-26 19.27.10 Device Control Device: Kjeller Kjellerstue Kjellerstue,Lys to Off (0) by/from: CAPI Control Handler jan-26 19.27.00 Error Getting web page from plugin page ZWaveWho:Objektreferanse er ikke satt til en objektforekomst. jan-26 19.26.43 Z-Wave Error New Interface: Error, the Z-Wave API Transmit Queue is not empty after waiting 20 seconds - the interface may be disconnected or not operational (New Interface). Maskinen som dette kjøres på er en HP Proliant DL360 med ESXI 6.0, og en VM guest som kjører Windows 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, Christian skrev: Maskinen som dette kjøres på er en HP Proliant DL360 med ESXI 6.0, og en VM guest som kjører Windows 10 Og da med UZB1 via passthrough? i så fall er det problemet. Jeg fikk samme problem når jeg gikk fra ESXi 5.5 til 6.5. Løsningen ble en RPi som deler UZB1 over nettverk (har laget en guide på det her på forumet ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Ja, USB med passthrough. Har du link til den guiden ? Hva mener du med RPi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 3 minutter siden, Christian skrev: Har du link til den guiden ? Hva mener du med RPi ? RPi=Raspberry Pi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodstrupmoen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Har kjørt UZB1 med passthrough og ESXI 6.0 i minst ett år uten problemer så det er nok ikke hele forklaringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Satte stikken rett i en PC og installerte hs og parring gikk som en drøm. Forsøkte VirtualHere uten hell... så tja.., vet ikkeSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Kan se ut som om det var det Z-stikken stod i en HUB som var problemet... Mente jeg leste en eller annen plass at den burde stå i en HUB med egen strømforsyning, men samme det. Gikk raskt og fint, uten feilmeldinger mer enn tydeligvis vanlig, å etablere en ny Z-wave enhet når stikken stod rett i ESXI hosten Endret 27. januar 2017 av Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Kan man flytte en Zwave stikk fra en port til en annen uten å måtte konfigurere alt på nyttSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 10 timer siden, Christian skrev: Kan man flytte en Zwave stikk fra en port til en annen uten å måtte konfigurere alt på nytt Hvis den beholder COM-porten, så kan du det. Hvis ikke, må du velge en ny port. Men det er ikke verre enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Ja, Men tenkte mer på Zwave dataeneSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ja, det går helt fint. Node-informasjonen er lagret på pinnen, du kan til og med flytte den til en ny maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.