Christoffer Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 (endret) Hei, i dag opplevde jeg at HS3 hadde stoppet, heldigvis oppdaget jeg det før hun oppdaget det. Dette er litt kjipt da jeg er på jobb fire uker i strekk og frøkna hjemme er lite fornøyd når lyset ikke slår seg på slik hun vil Finnes det noen enkel måte å sjekke at HS3 kjører og hvis det ikke gjør det så startes HS3 applikasjonen? Endret 27. januar 2017 av christofferraa Løst Siter
Moskus Skrevet 27. januar 2017 Skrevet 27. januar 2017 Vanlig eller Pro? Pro har en egen funksjon for dette ("HSSentry"), men mulig Standard også har fått den med versjon 3. Ellers er det flere programmer som kan gjøre det, f.eks. AutoHotKey (du trenger et script i tillegg). Jeg skrev et lite program for sånt for over 10 år siden, jeg kan sjekke om det fungerer enda... Siter
Christoffer Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Skrevet 27. januar 2017 Kjører Pro herSent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter
psv021 Skrevet 27. januar 2017 Skrevet 27. januar 2017 Hvordan funker HSSentry? Bruker du den, @Moskus? Er det bare å huke av, så starter HS3 på nytt dersom den feiler? Eller er det hele serveren som restartes? Siter
Lazarus Skrevet 27. januar 2017 Skrevet 27. januar 2017 Jeg har den vedlagte BAT filen som jeg bruker på jobb til tider, kanskje den kan hjelpe? Endre de tre parametrene i starten og kjør ved oppstart av Windows. Watchdog.bat 2 Siter
Moskus Skrevet 27. januar 2017 Skrevet 27. januar 2017 1 time siden, christofferraa skrev: Kjører Pro her Da finner du HSSentry i Tools -> Setup, rett over "Temperature Scale". 15 minutter siden, psv021 skrev: Hvordan funker HSSentry? Bruker du den, @Moskus? Er det bare å huke av, så starter HS3 på nytt dersom den feiler? Eller er det hele serveren som restartes? Det er en egen prosess som overvåker HS3.exe. Hvis den henger seg eller ikke kjører, så blir HS startet på nytt. 1 Siter
Christoffer Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Skrevet 27. januar 2017 (endret) Takk, da var den aktivert Endret 27. januar 2017 av christofferraa Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.