gahelle Skrevet 29. oktober 2022 Skrevet 29. oktober 2022 Min gamle Hometroller-SEL døde brått og uventet. Jeg har nå fått opp systemet (HS3) på en Windows-plattform igjen med en gammel backup. Problemet er Events. Alle events er på plass men samtlige triggere er borte (IF..). Events skal tilsynelatende lagres i events.json filen men denne ligger ikke i backupen etter hva jeg kan se. Noen tips? Lite gira på å sette opp alle events på nytt - tilsynelatende er det heller ikke mulig å legge til triggers når samtlige er forsvunnet så en må lage alt på nytt. Siter
gahelle Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter Skrevet 29. oktober 2022 Etter å ha googlet litt ser jeg at det trolig er et mono 3 vs mono x issue. Tipper den enkleste løsningen er å sette opp alle events på nytt. Men det hadde vært svært hendig å få ut fasiten fra den gamle backupen. Er veldig åpen for tips for det også. Min gamle Hometroller er som sagt kaputt så ingen hjelp å få der. Siter
Moskus Skrevet 1. november 2022 Skrevet 1. november 2022 Dessverre litt vanskelig hvis SEL ikke kan kjøre lenger. Det kunne muligens vært ekspotert som JSON og importert på ny igjen.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.