Fermate Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 13 timer siden, ZoRaC skrev: Kan man likevel bruke karaffelen ved behov? Eller må man da sette den fjæra på plass igjen først? Du kan bruke karaffelen men du må vente til all kaffen er rent ned før du tar den bort ellers vil det jo renne uttover. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 3 timer siden, Salvesen skrev: Finnes det en oversikt over API'et til denne, har endelig fått bestilt en og er "tom" for plugins på min Rpi så må få knotet i hop noe selv før jeg bytter ut Rpi'en i sommer en gang Dette kunne google hjulpet deg med. Det finnes flere, men de er ikke oppdatert med siste firmware. Du kan se f.eks. denne: https://github.com/nanab/smartercoffee/blob/master/sendcommand.py ... Den har det viktigste, men mangler noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 4 minutter siden, Moskus skrev: Dette kunne google hjulpet deg med. Det finnes flere, men de er ikke oppdatert med siste firmware. Du kan se f.eks. denne: https://github.com/nanab/smartercoffee/blob/master/sendcommand.py ... Den har det viktigste, men mangler noe. Takker, prøvde meg litt på google men fant ikke så mye. Må være mangelen på morgen kaffen som gjør det Takk igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ramy Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) guys would you please help me how to create the device for smarter coffee machine like in the photo Fermate posted. I am quite suffering to understand the language. Endret 20. februar 2017 av ramy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 38 minutter siden, ramy skrev: guys would you please help me how to create the device for smarter coffee machine like in the photo Fermate posted. I am quite suffering to understand the language. That makes sense, because it's an unreleased plugin by Fermate and me. It's still in development. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ramy Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 thanks for letting me know, i was trying to translate everyones post on google hoping to find any help but nothing, and also the english translation was not accurate. do you guys have any estimation of when do you think the plugin may be ready? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Noen som hadde problemer og koble denne på nett? Når jeg følger setupen og og kommer ditt jeg skal sette mobilen opp mot kaffemaskinen, fungerer det greit. Mobilen finner kaffe maskinen. Nå jeg kommer til neste punkt der den skal finne hjemmenettverket mitt feiler det. Den finner noen nett men ikke min router. Routeren er en ASUS ru66 eller noen i den duren. Har prøvd og sette kaffetrakteren i samme rom som routeren uten hell. Har prøvd med en iPhone telefon og en android. noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre. Har aldri hatt problemer meg og koble noe opp mot routeren min før, så det er litt merkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 7 timer siden, MrTiger skrev: Noen som hadde problemer og koble denne på nett? Når jeg følger setupen og og kommer ditt jeg skal sette mobilen opp mot kaffemaskinen, fungerer det greit. Mobilen finner kaffe maskinen. Nå jeg kommer til neste punkt der den skal finne hjemmenettverket mitt feiler det. Den finner noen nett men ikke min router. Routeren er en ASUS ru66 eller noen i den duren. Har prøvd og sette kaffetrakteren i samme rom som routeren uten hell. Har prøvd med en iPhone telefon og en android. noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre. Har aldri hatt problemer meg og koble noe opp mot routeren min før, så det er litt merkelig. Kjører du 5 GHz eller 2,4 GHz? Prøvd annen kanal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Jeg kjører begge. Vet at smarter coffe ikke tar 5 GHz:( Endret 8. mars 2017 av MrTiger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg hadde også AC-66u med SmarterCoffee og de snakket fint sammen med hverandre... Dette var rart! Mulig SmarterCoffee trenger b-båndet? Har du aktivert det (det tror jeg må gjøres manuelt)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Kan ikke helt se hvor jeg skal aktivere det, har ikke dette valget under wireless delen. Endret 8. mars 2017 av MrTiger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Prøv med en annen kanal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Den 1/27/2017 klokken 21.18, Fermate skrev: Ja det er Smarter Coffee Første bildet er en plugin for Smarter som Moskus (og litt jeg) har skrevet på i altfor lang tid... Planen er at den skal bli ferdig og releases si ifra når den er klar da så løper jeg og kjøper kaffetraktern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Tidsbegrenset beta-tilgang kan ordnes på forespørsel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Noen andre som har hatt problemer med å få denne på nett? går fremdeles ikke min på nett:( Endret 30. mai 2017 av MrTiger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sag Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Er det mulighet for å være med å teste plugin frem til den er ferdigstilt? Har bestilt en SmarterCoffee-maskin som ankommer i løpet av uka. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Et øyeblikk siden, Sag skrev: Er det mulighet for å være med å teste plugin frem til den er ferdigstilt? Har bestilt en SmarterCoffee-maskin som ankommer i løpet av uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sag Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) 5 minutes ago, ZoRaC said: Ah, mange takk! ? Edit: Ser nå at de akkurat har lansert Gen2. ? Endret 25. juni 2017 av Sag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 1 time siden, Sag skrev: Edit: Ser nå at de akkurat har lansert Gen2. Topp! Har gått og ventet med å kjøpe. Sliter litt med å finne ut hva som er nytt, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 1 time siden, Sag skrev: Ser nå at de akkurat har lansert Gen2. ... hvor da? Finner den ikke. Førstemann som kjøper Gen2 får sjekke om pluginen virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Et øyeblikk siden, Moskus skrev: ... hvor da? Finner den ikke. https://smarter.am/coffee/ ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Seriøst. Jeg kikket på den siden tidligere i dag! ... men den så jo veldig lik ut da. Hva kan være nytt? (Kjenner jeg blir irritert hvis de har byttet protokoll igjen...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoRy Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Det viktigste er vel.. Hvor god blir kaffe'n og hvor enkelt og hvor ofte må man ta renhold av maskinen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 10 timer siden, RoRy skrev: Hvor god blir kaffe'n Mest avhengig av hva slags bønner du bruker. 10 timer siden, RoRy skrev: hvor enkelt og hvor ofte må man ta renhold av maskinen Akkurat som en vanlig kaffetrakter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.