Armas Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Jeg tror ikke låsen gjorde dette før, men jeg er ikke helt sikker. Problemet er ihvertfall nå at låsen ofte låser seg i åpen posisjon. Hvordan unngår jeg dette? Jeg har en event som låser døren etter x antall minutter, men ser ingen device som sier noe om døren er åpen eller lukket og dermed kan forbedre eventet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Armas skrev (4 timer siden): Jeg har en event som låser døren etter x antall minutter, men ser ingen device som sier noe om døren er åpen eller lukket og dermed kan forbedre eventet. ... og derfor har jeg en Sensatives strip som ordner det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøtan Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Jeg har nå en "Current status of the door" som forteller om døra står åpen eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armas Skrevet 31. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2022 Grøtan skrev (30 minutter siden): Jeg har nå en "Current status of the door" som forteller om døra står åpen eller ikke. Og denne kommer fra selve låsen? Hvorfor har dere det i Home Assistant, når det ikke er noen slik device i Homeseer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøtan Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Ja, den kommer fra låsen. Pga. mildt sagt bedriten zwave-modul så måtte nå jeg omtrent tape fast zwave sticken til låsen før inkludering for å få den med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.