ogagits Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 https://tv.altibox.no/link Dette har kanskje ikke akkurat med hjemmeautomasjon og gjøre, men spør allikevel. Hvis dere føler at dette bør fjernes, så greit.. men tenkte kanskje noen her har erfaring. Jeg har tatt med meg altibox "Modell A", og bruker denne på hytta. Men jeg må til stadighet gå til linken over og "knytte kontoen" til min bruker. Klassisk er ofte at netflix ikke kan vise en episode og man må ta strømmen og koble til igjen. Da får jeg "verifiser bruker".. Greit når jeg inne, men ikke når jeg er i skibakken eller annet sted og ungene ikke får opp netflix :-) Noen som vet om det er servere eller porter man bør åpne trafikken for, slik at den ikke blir sperret fra å bli verifisert når den rebooter ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ogagits Skrevet 8. november 2022 Forfatter Del Skrevet 8. november 2022 Kobler jeg Modell A direkte i modemet, så blir jeg _ikke spurt_ om verifisere/knytte konto. Kobler jeg Modell A bak en router (pfsense) så blir jeg bedt om knytte konto. Begge oppkoblinger står det at den er koblet opp via "strømmemodus OTT". Leste et sted at Altibox må kunne "se" boksen. Men hvilken trafikk, ip, protokoll og port skal skal det åpnes ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ogagits Skrevet 9. november 2022 Forfatter Del Skrevet 9. november 2022 Kundeservice sier det er en feil i softwaren, så da venter jeg bare på oppdatering som skal komme i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altibox Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Ringvold Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli altibox skrev (På 1.4.2024 den 22.04): 670356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Ringvold Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Hei @Tore Ringvold og @altibox Hva er det dere poster her og hva er det dere vil oppnå? (Er det en kommunikasjon mellom Altibox kundeservice og Altiboks bruker?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Ringvold Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli 282013 282013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Hei igjen @Tore Ringvold og @altibox. Vi har PM-muligheter her, så bruk heller det enn å sende rare meldinger åpent. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg