MHR Skrevet 8. november 2022 Skrevet 8. november 2022 Er det noen av dere som vet om dette er en bug eller om det er noen innstillinger jeg mangler for å kunne beholde tykkelsen på stolpene i diagrammet? Se på gif-en under; hvis jeg deaktiverer linjediagrammet så får kolonene opprinnelig tykkelse. Hvis begge er aktive, så blir kolonnene tynne. Det samme skjer om jeg i Lovelace templaten fjerner entiteten som er definert som linjediagram, da får kolonnene opprinnelig tykkelse tilbake. Jeg har også forsøkt å definere den ene før den andre uten at det endrer noe på dette. Koden er under. type: custom:apexcharts-card graph_span: 1d span: start: day offset: '-10h' header: show: true title: Used kWh hourly series: - entity: sensor.amsleser_houruse name: Used type: column color: '#1e81b0' float_precision: 2 group_by: duration: 1h func: max - entity: sensor.nordpool_kwh_oslo_nok_2_10_025 name: Price type: line color: '#ee0000' curve: stepline stroke_width: 1 float_precision: 2 group_by: duration: 1h Siter
stigvi Skrevet 8. november 2022 Skrevet 8. november 2022 Du kan jo prøve med å sette tykkelse på sensor.amsleser_houruse på samme måte som du har gjort med rød pris Siter
MHR Skrevet 8. november 2022 Forfatter Skrevet 8. november 2022 48 minutes ago, stigvi said: Du kan jo prøve med å sette tykkelse på sensor.amsleser_houruse på samme måte som du har gjort med rød pris I følge apexcharts-card documentasjon så støttes ikke stroke_width på kolonnegrafer. Men det løste seg på magisk vis når jeg kopierte data_generator fra deg i tråden under for å vise framtidig pris i samme graf, da popper kolonnene ut slik de skal være. Mulig en bug i apexcharts 🤷♂️ Siter
Anbefalte innlegg